Kariera

Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:

1. MENEDŻER ZESPOŁU

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało (między innymi):

  • budowanie zespołu – rekrutacja i szkolenie nowych pracowników
  • wdrażanie pracowników
  • zarządzanie pracą zespołu, kontrola i raportowanie wyników zespołu
  • wsparcie pracowników na spotkaniach z klientami, pomoc w doborze oferty

Od osoby aplikującej oczekujemy:

  • doświadczenia w branży finansowo-ubezpieczeniowej
  • mile widziane będzie doświadczenie w kierowaniu zespołem sprzedażowym
  • pewności siebie, charyzmy, odporności na stres
  • umiejętności organizowania pracy sobie i innym, delegowania zadań
  • umiejętności interpersonalnych

Oferujemy :

  • umowę agencyjną lub kontrakt menedżerski lub umowę o pracę – do negocjacji
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • elastyczne godziny pracy lub system zadaniowy
  • pełen zakres szkoleń teoretycznych i praktycznych
  • wsparcie doświadczonych doradców
2. PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY / DORADCA FINANSOWY

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało (między innymi):

  • budowanie bazy potencjalnych klientów (prospekting)
  • pozyskiwanie klientów drogą telefoniczną i poprzez spotkania
  • telefoniczne umawianie spotkań
  • spotkania z klientami
  • badanie potrzeb klienta, dobieranie odpowiednich rozwiązań finansowych oraz prezentowanie tych rozwiązań klientowi
  • obsługa dokumentów podczas procesu sprzedaży
  • raportowanie wyników

 

Od osoby aplikującej oczekujemy:

  • pewności siebie, doskonałej organizacji pracy, odporności na stres
  • nastawienia na cele i pełnego zaangażowania w dążeniu do ich realizacji
  • doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej
  • biegłej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word)
  • wykształcenia minimum średniego i niekaralność
  • mile widziana będzie wiedza z zakresu finansów i ubezpieczeń

 

Oferujemy :

  • współpracę na podstawie umowy agencyjnej
  • atrakcyjne prowizje od sprzedaży
  • pełen pakiet szkoleń produktowych
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • jasno określone kryteria awansu
  • wsparcie doświadczonych doradców na każdym etapie sprzedaży
3. KONSULTANT TELEFONICZNY / ASYSTENT PRZEDSTAWICIELA

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało (między innymi):

  • budowanie bazy potencjalnych klientów (prospekting)
  • pozyskiwanie klientów drogą telefoniczną
  • telefoniczne umawianie spotkań
  • raportowanie wyników
  • prowadzenie prac administracyjnych przedstawiciela handlowego

 

Od osoby aplikującej oczekujemy:

  • pewności siebie i śmiałości w kontakcie telefonicznym z klientem
  • odporności na stres
  • nastawienia na realizację celów
  • biegłej obsługi pakietu MS Office (Excel, Word)
  • mile widziane będzie doświadczenie w telemarketingu  i/lub wiedza z zakresu finansów i ubezpieczeń
  • chęci rozwoju osobistego

 

Oferujemy :

  • pracę pod okiem doświadczonych i wybitnych handlowców
  • dogodne godziny pracy i możliwość samodzielnego układania grafiku pracy
  • umowę zlecenie na miesiąc próbny, a następnie możliwość negocjacji warunków zatrudnienia
  • możliwość rozwoju zawodowego – osoby zaangażowane, wykazujące się dobrymi wynikami i wiedzą będą miały możliwość precyzyjnie określonej ścieżki awansu
  • wynagrodzenie złożone z podstawy i premii wynikowej.
  • pełen zakres szkoleń teoretycznych i praktycznych

Nawiążemy również współpracę z osobami zainteresowanymi systemem poleceń – chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami za pomocą zakładki KONTAKT